Vaskeri

Foreningen råder over et vaskeri, som mod betaling kan benyttes af alle beboere. Vaskeriet har to vaskemaskiner og en tørretumbler.

Til vaskeriet hører der en tørrekælder, som gratis kan benyttes i forbindelse med, at man bruger vaskeriet.

Hvis du er beboer, så kan du læse reglerne for brugen af vaskeriet i foreningens husorden.

Vaskeriet er pengeløst, så skal du benytte vaskeriet, så skal du have et vaskekort.

Mangler du et vaskekort
Er du ny beboer og har brug for et vaskekort, eller har du mistet dit vaskekort, så skal du kontakte den ansvarlige kontaktperson direkte (se under kontakt), eller du er velkommen til at kontakte bestyrelsen pr. mail.

Kortet skal bestilles hos Miele, og denne kontakt skal ske gennem bestyrelsen, da kortet skal registreres gennem administrator, så du via huslejen bliver opkrævet for forbruget.